PEMBORONG PAKAIAN MUSLIMAH DAN FESYEN
JUBAH,DRESS,BLOUSE,BAJU KURUNG,MAXI SKIRT,PALAZZO DAN LAIN2

Labels

1.PARA PELANGGAN YANG DIHORMATI,SEBELUM ORDER,SILA BACA SYARAT/CARA ORDER DI SEBELAH KANAN BLOG~

2.SILA KLIK 'OLDER POST' ATAU 'NEWEST POST' DI BAHAGIAN BAWAH BLOG UNTUK LIHAT LEBIH BANYAK PILIHAN BAJU~

3.UNTUK CARI SESUATU BAJU DENGAN LEBIH MUDAH,TULIS NAMA BAJU TERSEBUT KE DALAM RUANGAN KOTAK 'SEARCH THIS BLOG'~

4.SEMUA PEMBELIAN HANYA DIBUAT DAN DITERIMA SECARA ONLINE SHJ MANAKALA BARANG AKAN DI POS ATAU ANDA BOLEH PICK UP DENGAN KAMI DI SKUDAI ATAU DI NUSAJAYA,HRP MAKLUM~

5.UNTUK HARGA RETAIL BOLEH TANYA KAMI~

6.KAMI ADA MENJUAL SEMUA JENIS PERFUME ORIGINAL TESTER ANTARABANGSA,WHATSAPP +60107059856 UNTUK CEK STOK

7.SETIAP CUSTOMER YANG PERNAH BELI BORONG PADA SAYA,SEBELUM MEMBELI LAGI DISINI MINTA KEMUKAKAN APA2 BUKTI ATAU RESIT PEMBELIAN BERUPA SCREENSHOT MELALUI EMAIL ATAU WHATSAPP ATAU MELALUI APA SHJ MEDIUM URUSAN YG PERNAH KITA GUNAKAN,SEBAB SAYA NAK BAGI FREEGIFT BAJU JIKA ANDA PERNAH BELI BORONG DISINI.HARAP MAKLUM YE...LOVE YOU DAN SEMOGA ANDA MURAH REZEKI,AMINNN :)




Monday, December 14, 2015

ABOUT OUR PERFUMES

Perfumes

WHY OUR PERFUME IS CHEAP?
DO YOU KNOW THAT DEPARTMENT STORES USUALLY MARK-UP THE PERFUME PRICES 60% TO 100% FROM THEIR COST ?
Some our sourced from Sephora fragrance & cosmetic stores in  Dubai Festival City, UAE(70% off) WITH NO DEFECT/ some from factory rejected (got some defect)/ some from all over the world that rejected from counter after 8 -12 month (NO DEFECT). For Malaysian market and overseas market some perfume a bit different. Mostly in our stock, we brought perfumes that actually for overseas market. We bring you all the branded original perfumes at very affordable prices!
With thousands of Fragrances such as Chanel, Calvin Klein, Boss, Amarige, Christian Dior, Dolce and Gabbna and Gucci on the Market today and it is impossible to list every single one of these. If you are looking for a fragrance that is not listed on our blog, let us know and we will try and source it for you.


Sah solat guna pewangi beralkohol


"alkohol ada pelbagai jenis, dan ia seringkali digunakan dalam
PENGHASILANarak, air gas, dan minyak wangi. Alkohol yg ada
dalam arak adalah berbeza dgn alkohol yg ada dalam minyak
wangi.."


Harga berubah-ubah mengikut stok. So, bila harga murah grab cepat sebelum kehabisan!

* Semua perfume yang dipaparkan dibawah adalah original,
melainkan telah dinyatakan.

* KAT MALAYSIA NI TAX TINGGI, TU YG MAHAL PERFUME KAT KAUNTER, PASTU SEWA SHOPPING COMPLEX PLAK MAHAL, LEPAS TU COMPANY BESAR MESTILAH KENA UNTUNG BYK, UNTUNG SIKIT BUAT APA? CUBA TANYA SESIAPA YG SUKA SHOPPING KAT LUAR NEGARA, BRG APA YG DIAORG BAWA BALIK, MESTI ANTARANYA PERFUME BERJENAMA BERBOTOL-BOTOL DAN HANDBAGS/PAKAIAN BRANDED. APALAGI KALAU SHOPPING KAT FACTORY OUTLET~ MAU BORONG SEMUA . HEHEHE. pss.. bukan semua org tahu outlet mana yg murah. hehe. ada outlet yg mahal :) 

TIPS SUPAYA PERFUME LEBIH TAHAN LAMA: semburkan wangian pada bahagian dada berdekatan dengan jantung(itu bahagian nadi terbesar), pergelangan tangan, dan juga leher. Sembur dibaju juga boleh asalkan jangan terlalu dekat. Janganlah kedekut sgt sampai sembut sikit sgt, macamanalah nak tahan lama~
Bagi yang belum tahu, tester yang kaunter gunakan adalah berbeza dengan apa yg mereka jual, sebab tu biasanya bila mereka sembur tester rasa macam tahan lama baunya tapi bila anda beli dan sembur kat rumah, pasti perasan yg perfume anda kurang tahan lama. Ini kerana pati dalam tester adalah lebih pekat berbanding yg dijual dan sometimes ada a bit different baunye (bagi yg hidung tajam, hehe). Minggu lepas saya shopping di Pavillion dan biasalah kena pujuk beli perfume oleh salesgirl yg tgh buat promotion. Kerana dia sgt baik, saya belilah juga-dapatlah dia komisen sikit. Lagipun saya beli Dot Marc Jacob..ya perfume yg latest belum ada dalam stok jualan saya. Baunya sgt best , tapi testernya pun tak tahan lama jugalah untuk saya. Saya ni ada masalah kot. hehehe. Bagi saya, perfume yg tahan lama mesti lekat kat baju sehingga esoknya saya nak basuh. baru saya suka! Oh ya, saya juga diberitahu, kebanyakan perfume sekarang cuma tahan paling lama pun 8 jam( dan ada yg kurang dari itu..emm) Lagi satu perfume takkan tahan lama kalau anda sembur di baju jenis kain lycra. so kalau pakai baju lycra, pastikan sembur kat badan, tapi tahan sangat lama kalau sembur kat kain jenis cotton~
Lagi Tips : - semua perfume yang dijual adalah yang di reject untuk pasaran luar /kaunter/kilang/atas sbb sedikit defect/lebih setahun di kaunter/habis season/
- bau perfume untuk pasaran eropah adalah berbeza lebih kurang 5% hingga 10% dari pasaran untuk bau asia. 
- iklim di asia dan eropah berbeza, jadi pengeluaran spec adalah berlainan.
-Pandangan setiap org adalah berbeza. Jadi anda berhak membuat keputusan untuk beli atau tidak. 
-Customer saya antaranya adalah bekas salesgirl perfume di kaunter, peminat perfume yg selalu beli kat kaunter, airport, atau bila ke luar negara, datin juga ada, serta saya banyak jual offline di butik saya berbanding di online. 90% customer saya akan datang beli semula/kerap beli. Setakat ini 99% customer saya puas hati (lelaki dan perempuan). Ada yg tak puas hati, saya minta maaf sangat :(
-sebarang pertanyaan tentang originality tidak akan saya layan lagi kerana sudah diterangkan disini dan saya anggap anda sudah baca sebelum order :).
-Saya adalah peminat fanatik perfume antarabangsa dan kerap beli di kaunter / airport sebelum ini. Saya masih akan beli di kaunter untuk simpanan peribadi sekiranya perfume itu tidak ada dlm jualan saya. Saya pernah membeli set Dior Addict dulu di Parkson KL dan malangnya botol body losyen bercalar dan botol shower gel tak boleh buka penutupnya(sepatutnya disudah dikira reject tau). Saya juga pernah membeli perfume Hugo Pure Purple EDP dikaunter tapi hanya bertahan tak sampai sejam pun. Setakat ini perfume yg dijamin tahan lama adalah Issey miyaki(original edition), Hugo Deep Red(seminggu lekat kat baju putih saya), Jadore Dior, Escada Marine Groove, Valentino dan lain-lain tak dpt tulis daa..
-Saya memerlukan feedback anda yg dah beli. Sekiranya byk feedback negatif, saya pasti akan tukarSUPPLIER, sekiranya sorang dua saja yg tak puas hati, saya betul2 minta maaf kerana brg tak setinggi expectation anda.. Kalau ada perfume yg  byk customer cakap tak tahan lama, saya tidak akan ambil lagi perfume itu. 
- Ada seorang customer saya yg mengatakan perfume original baunya mesti berlayer. Saya hargai sangat pandangan dia. Walaupun perfume dihasilkan dengan 3 notes iatu base note, middle note, dan top note, tapi tak semestinya baunya berperingkat lebih2 lagi perfume yg sudah bertahun. Kalau begitu, maknanya Perfume Paris HIlton Just Me, Kenzo dan lain2 yg saya beli dikaunter bukan original lah sebab saya tak perasan pun baunya berlayer. Ya, ada sesetengah perfume yg saya perasan memang baunya berbeza semasa awal sembur dan bila dah lama2 baunya berbeza seperti scarlet, chanel, thierry mugler dan lain2. Ada perfume yg masa mula2 sembur tak best baunya, tapi lama2 best, ada perfume yg awal2 sembur memang dah best bau dia. Saya hanya berkongsi pengalaman saya sebagai pengguna dan pandangan customer2 saya serta maklumat dariSUPPLIER. Apapun pilihan TETAP DITANGAN ANDA DAN SAYA TIDAK AKAN MENJUAL DENGAN HARGA YG MAHAL.

No comments:

Post a Comment

Ini pun hot juga!

A

Sila klik 'Older Post' untuk lebih banyak pilihan baju~